2017. jan 04.

2017. január 2.

írta: Kendő ereje
2017. január 2.

123. nap

Először is szeretnék mindenkinek boldog, egészséges, új évet kívánni! Az év vége nálam (is) egy káosz. Ezért kértem minden levélírótól türelmet. Nagyon sokan írtak privátban, és igazán nagy felelősség, amikor anyukám korú nők is tőlem kérnek olyasmihez tanácsot, amit én is, a saját bőrömön, most tanulok. Ezért Anyával közösen fogunk válaszolni, (ha már négykezes a blog, vegyem hasznát az idősebbnek,) és itt a blogon naplószerű bejegyzésekben dokumentálom hogyan csinálom, Mit eszek, mit teszek, mit szedek. 

Ha már új év, akkor rögtön gyónással kezdem és bevallom nektek, hogy 31-én és 1-én laza napot tartottam. Kilókban ugyan nem látszódott meg, de az akaratot elég rendesen megnyirbálta. Úgyhogy kipróbáltam, köszönöm szépen egyszer elég is volt.

mozgas.jpg

Másodikán mentem először a terembe. Mit mondjak? Rendesen össze kellett magam szedni hozzá! :)

Ezt nehéz megfogalmazni, de úgy szeretem azt a bizsergést ami átjár olyankor, amikor látom a többiek elismerő pillantását. Amikor érzem a testemen, hogy hálás. Amikor 2 napig sajog a lábam és alig tudok közlekedni. Amikor tudom, hogy beleraktam x kilométert a lábamba. Amikor látom, hogy mennyi kalóriát égettem el. Amikor büszke vagyok magamra, hogy igen megcsináltam. ÉN csináltam meg!

elso_terem_2017.jpg

Emlékszem, a legelején mennyire féltem, hogy majd mit szólnak hozzám, a barátaim, a rokonaim, a teremben edzők.
És most 4 hónappal később csak a tiszteletet látom az arcukon.
És igen vannak olyanok is, akik nem hittek bennem.
Én viszont nem hittem, hanem TUDTAM, hogy meg fogom csinálni! Dupla öröm most a hitetlenek arcába mosolyogni.
Arról, hogy pontosan hogy is edzem egy másik bejegyzésben olvashattok majd.

kitartas.jpg

Ne felejtsd el, minden egy döntéssel kezdődik és csak akkor érdemes belekezdeni, ha tudod, hogy végigcsinálod!
Ha már az elején kifogásokat keresel, akkor bajban vagy!
Sokáig nekem is hiába mondták, fogyjak. Amíg meg nem született a döntés a fejemben addig egyik fülemen be, a másikon ki. Most már ÉN akarom, ÉN csinálom, ÉN vagyok erős, ÉN szeretem magam, ÉN leszek egészséges!

Te is tartsd szem előtt!: Magad, az egészséged, az önbecsülésed miatt kell fogynod, nem a szüleid, a párod vagy a testvéreid kedvéért.
Szerencsére nekem a kezdés pillanatáig volt választásom! Ne várd meg, hogy neked ne legyen!

Pacsi Bogi :)

Szólj hozzá

döntés kitartás 123 Bogi Sándor Bogi