2016. dec 30.

2016 év végi részösszegzés

írta: Kendő ereje
2016 év végi részösszegzés

27.szülcsinapcsiajcsimagamnak

Hirtelen nem is tudom, hol kezdjem.. Gondolatban annyi mindent összeszedtem amit szerettem volna elmondani nektek, de amikor leülök a gép elé csak nézem és gondolkodom, hogy mit is írjak és hogyan..

Úgyhogy elkezdem és remélem a végére lesz belőle egy értelmes bejegyzés.

Ez az év nagyon nehéz volt, számomra és a családomnak is, de együtt, vállvetve, egymást támogatva túljutottunk ezeken a nehéz dolgokon! Nem véletlenül ma jelenik meg az írásom, mert ma töltöm be a 27. élet évemet. Igaz, én szeptember óta azt ünneplem, hogy élek és van esélyem a javításra. Kaptam egy lehetőséget arra, hogy esetleg gyógyszer nélkül tudjam leélni az életemet, a cukorbetegségemet diétával és sporttal kezeljem.

Nehéz négy hónap van mögöttem, de minden egyes nehéz percért hálát adok, mert rájöttem arra, hogy milyen erős vagyok, hogy mennyi mindent bírok el, hogy mennyit számít az, hogyha valamit eldöntök fejben, azt képes vagyok megvalósítani..

Rájöttem, hogy nem a majd, hanem a most fog előre vinni!

Az eredményeim szeptember óta:
-18 kg, 2 ruha mérettel kisebb ruhák, kevesebb kifulladás, sokkal jobb erőnlét, beállt vércukor érték, és még nagyon sokáig tudnám sorolni..

 

-18.jpg

Tudom, hogy ugyanabban a felsőben kellett volna lennem, a második képen is, mint az elsőn, de azt már elajándékoztam. Ezt a rucit meg szívesen fotózom, mert ebben fogok valódi nehéz bombázóként szilveszterezni.

Az év végére kitűzött célsúlyom 140 kg volt és dadam... örömmel jelentem, hogy ma reggel ennyit mutat a mérleg. A következő évben számomra a lélektani 140-el kezdődik a súlyom! :)))
Ebből már kitalálható, hogy honnan indultam.

merleg_2016_12_30.jpg

Február elsején van jelenésem a kórházban. Addigra az általam kitűzött cél még mínusz öt kiló, de ha kevesebb az sem gond, mert az orvos által elvártat már túlszárnyaltam, illetve, túlfogytam. :)

Szeretnék köszönetet mondani mindenkinek aki eddig segített és hitt bennem, és azoknak is akik az ellendrukkereim voltak. Nem is tudjátok, hogy mennyi erőt adtatok nekem ezzel! :)
Aki magára ismer, annak csak így tovább, én vékony és egészséges leszek, de a te jellemed nem fog változni! :)

Jövőre ugyanitt találkozunk. Aki kíváncsi, hogyan csinálom kövesse a blogot, vagy kérdezzen privátban. Ha a példámmal, bárkinek is tudok erőt adni, akkor azt ezer örömmel megteszem
Figyeljetek, csinálom tovább azt, amit elkezdtem!

2017-ben a célom továbbra is heti -1 kiló, így a 28. születésnapomon a mérleg sokkal kevesebbet fog mutatni.

Boldog, egészséges új évet kívánok mindenkinek!

Ne feledjétek, nem a majd visz előre, hanem a MOST! :)

Puszi és pacsi Bogi :)

Szólj hozzá

cukorbetegség összegzés életmód váltás Sándor Bogi