2016. nov 14.

A kórházban

írta: Kendő ereje
A kórházban


Első bejegyzésemben elmeséltem nektek, hogy hogyan és miért kerültem be a kórházba. A történetem itt nem ért véget. 
A cukorbetegségem mellett kiderült, hogy sajnos pajzsmirigy problémám is van, ami nagyban kihat a súlyomra, a kedvemre és úgy mindenre! Ha pontosan szeretnék fogalmazni, akkor Hashimotos pajzsmirigy rendellenességem van (erről Anya ír majd többet, neki is legyen feladata :))

Emiatt hullott ki a hajam háromnegyede, ami szerintem jobban megviselt mint a cukorbetegség. A fodrászom szerint jó így, mert könnyebben kezelhetővé vált a hajam, de nekem ez borzasztó érzés. Főleg, hogy azt sem tudom vissza fog-e sűrűsödni?

img_0717.JPG

Közben szemüveges is lettem.

Nagyon sok rosszat hallani mostanában a kórházakról, én is féltem egy kicsit de nem kellett volna. Kedvesen fogadtak, mindent magyaráztak, nézték, hogy van-e szükségem valamire, vérvételnél biztattak, hogy nem is fog annyira fájni, cukormérésnél is óvatosan szúrtak addig, amíg meg nem kaptam a cukikámat. Velem együtt örültek, amikor lement 10 alá a cukrom!! (rettenetesen féltem / félek a tűktől, de szerintem erről is mesél majd Anya!)
A legnagyobb köszönettel Dr.Tóth Miklós professzor úrnak tartozom, aki hétfőn reggel berobbant a kórterembe, jól leszidott - aggódott értem-, majd reményt adott! A konzulens orvosok hétfő estére 100 egységnyi inzulint pumpáltak belém és annyival engedtek volna ki, de ő kedd reggel leállította az inzulint, minimális szénhidrát kúrára fogott, gyógyszert adott és várt, hogy hogyan reagálok erre. 0 szénhidrátos ebéd után uzsonnára kaptam egy almát, próbáltam nem megenni, de a nővérek is várták, hogy a megevése után megmérjék a cukrom. Akkor az az egy óra borzasztó hosszú volt. Imádkoztam magamban, hogy kérlek ne, kérlek ne dobd meg a cukrom, kérlek ne miattad legyek inzulinos cukorbeteg! Tudom, hogyha valamit nagyon szeretnék azt bevonzom.

És sikerült, nem lettem inzulinos!

Akarom a fogyást, ezért napról napra, dekáról dekára fogyok, Nem baj a lassúság, hiszen nem egy év alatt szedtem fel ezt a nagy súlyt, így nem is egy év alatt fogom tudni leadni. Mindig adok magamnak határidőt, hogy addigra ennyi kilónak kell lennem, és jelentem az orvosig megálmodott kilogramm már megvan.

img_0726.JPG

Ez nem nemzeti kaja, csak egy pórias reggeli köret. Középen a fehér, az a nevével ellentétben fekete és retek.

A következő határidő karácsony, addigra kerek számot szeretnék elérni. Tudom, hogy meglesz és akkor nektek is elárulom!
A következő bejegyzésemben mesélek a kijövetelemről, a személyi edző kereséséről, meg arról, hogy hogy fogadtam az első ingereket! 
Remélem azt is szívesen olvassátok majd! 


Puszi Bogi :)

Ismeretlen szerzőtől:

“Szia!

Az én nevem Hashimoto. Én egy láthatatlan autoimmun betegség vagyok, aki megtámadja a pajzsmirigyedet, hogy előidézze nálad a pajzsmirigy alulműködést.

Mint a tépőzár rátapadok az életedre. Ha hypothyreosisban szenvedsz, több mint valószínű, hogy én vagyok jelen az életedben. Én vagyok az első számú oka a hypothyreosis betegségnek sok országban és az egész világon.

Emlékszel még, amikor Te és az Energiád együtt mókáztatok és futkároztatok körbe-körbe? Elvettem az energiádat és helyette állandó fáradtságot adtam. Próbálj csak meg most szórakozni?!

  • El tudom tőled venni a jó alvást, cserébe feledékenységet és koncentrációzavart adok.
  • Rá tudlak venni, hogy naponta 24 órát aludj, és ha úgy akarom az álmatlanságra is ráveszlek.
  • Belső remegést is elő tudok idézni nálad vagy hideg vagy meleg érzetet- hol fázol hol pedig meleged van, miközben a többiek normálisan érzik magukat.
  • Hatással vagyok a lábaid és kezeid, illetve az arcod és a szemhájaid bedagadására – röviden, hatással lehetek arra, hogy bedagadjon mindened.
  • Lehet, hogy tőlem úgy érzed depressziós vagy és pánikrohamok is gyötörnek. Ugyanígy más mentális zavarokat is okozhatok nálad.
  • Azok a hülye hangulatváltozások, mi? Az is én vagyok. Ok nélkül sírsz? Ok nélkül idegeskedsz? Szintén én vagyok.
  • Hajhullást csinálok neked, a hajad száraz lesz és töredezik, vagy vissza se nő, pattanások és száraz bőr, ketté válik a körmöd … csak a csillagos ég szab határt nekem.
  • Jól meghizlallak attól függetlenül, hogy mit és mennyit eszel, bármennyit is sportolsz, nem fogsz fogyni egy grammot sem. De akár azt is elintézem, hogy nagyon lefogyj. Nem szeretem a diszkriminációt.
  • Gyakran előfordul, hogy társulnak hozzám a barátaim vagy barátnőim, akik szintén autoimmun betegségek, így még több okod lesz az aggodalomra.
  • Ha valami terved van vagy programod, esetleg lenne okod boldognak lenni, ünnepelni, kiruccanni egy különleges nap miatt, akkor ezt is elrontom.
  • Nem Te kerestél. Én választottalak Téged, különböző okokból:
    • Az a vírus vagy vírusok amelyek régebben megtámadták a szervezeted és nem tudtál kigyógyulni belőlük,
    • az az autóbaleset,
    • vagy az évek múlásával megélt traumáid ( én egyszerűen élvezem a stresszt).

Lehetséges, hogy genetikailag vagyok meghatározva számodra. Bármi is az oka, eszem ágában sincs tőled elmozdulni."

A betegség érzékletes humoros leírását a http://paleovital.hu/?p=22359 oldalról hoztam.

Szólj hozzá

cukorbetegség fogyás inzulin hajhullás Bogi Hashimoto